ZOBACZ ŚWIĄTECZNĄ OFERTĘ

DO ŚWIĄT
POZOSTAŁO TYLKO

1 1 1 1
8 8 8 8
Dni
1 1 1 1
0 0 0 0
Godzin
1 1 1 1
0 0 0 0
Minut
Status zamówienia Schowek () Zaloguj się Koszyk
Mój koszyk
Do darmowej dostawy brakuje jeszcze zł
    Odpowiemy w ciągu 24h
    REKLAMACJA PRODUKTÓW
    Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
    To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
    Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
    Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych
    Kiedy stosować:
    • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
    • po dokładnym obejrzeniu produktu okazałosię, że towar ma wady fabryczne
    Przebieg reklamacji:
    1. Wypełnij prosty formularz reklamacji online, wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
      1. wymiana towaru na nowy,
      2. zwrot pieniędzy,
      3. rabat na produkt,
      4. inna propozycja,
    2. Przygotuj przesyłkę do zwrotu
    3. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
    4. Oczekuj kontaktu z naszej strony.
    WYPEŁNIJ FORMULARZ ON-LINE
    Wady uwidocznione w trakcie użytkowania
    Kiedy stosować:
    • w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji
    Przebieg reklamacji:
    1. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę,
    2. Wypełni prosty formularz reklamacji online
    3. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji,
    4. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu*, karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona), kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt,
    5. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
    6. Oczekuj kontaktu z naszej strony.
    WYPEŁNIJ FORMULARZ ON-LINE
    Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem
    Kiedy stosować:
    • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
    • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce
    Przebieg reklamacji:
    1. Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.

      61 224 60 66
      reklamacje@garneczki.pl
    Czy muszę za coś płacić?
    Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji! Kurier wysłany po odbiór towaru opłacany jest w całości przez nas. Ponosimy również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
    Jak mam przygotować paczkę do odbioru?
    Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.
    Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?
    Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą**, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:

    Garneczki.pl
    ul. Romana Maya 1
    61-371 Poznań
    Warto wiedzieć:
    • Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu,
    • W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu Garneczki.pl lub zwrot należności,
    • W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru, ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
    * Jeżeli nie posiadasz dokumentu zakupu, zgłoś taką informację na adres reklamacje@garneczki.pl, w odpowiedzi zwrotnej zostanie wysłany wymagany dokument,

    ** Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014)
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce
    +