Status zamówienia Schowek () Zaloguj się Koszyk
Mój koszyk
Do darmowej dostawy brakuje jeszcze zł
    Odpowiemy w poniedziałek
    Reklamacja towaru uszkodzonego w czasie transportu lub posiadającego wadę fabryczną
    Osoba zgłaszająca reklamację
    Zdjęcia reklamowanego towaru
    W przypadku braku możliwości przesłania zdjęcia, po wypełnieniu i wysłaniu formularza prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 61 628 14 00
    Aby dodać zdjęcie kliknij w przycisk
    Wybierz formę preferowanego rozpatrzenia reklamacji
    Wymiana na produkt nieuszkodzony
    Dane wpisane w formularz znajdujący się poniżej są konieczne do zamówienia kuriera po odbiór paczki z reklamowanym produktem.
    Adres do wysyłki wymienionych produktów:


    Kurierzy pracują od 9 do 17, tylko w tych godzinach możliwe jest zlecenie odbioru paczki, można zaznaczyć minimalny czas odbioru paczki jedynie do 2 godzin, ale w praktyce kurierzy nie zawsze się do tego stosują i sklep Garnczki.pl nie ponosi odpowiedzialności za to, że kurier przyjedzie w innych godzinach niż klient zaznaczył to w formularzu
    Rabat bez konieczności zwrotu produktu


    Po wysłaniu formularza, skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy wysokość rabatu, ponieważ każda reklamacja rozapatrywana jest w sposób indywidualny.
    Zwrot towaru reklamowanego


    Zwrot należności za reklamowany produkt nastąpi niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania towaru przez sklep Garneczki.pl).
    Wymiana pojedynczych elementów produktu
    Dane wpisane w formularz znajdujący się poniżej są konieczne do zamówienia kuriera po odbiór paczki z reklamowanym produktem


    np. jeżeli Państwo otrzymaliście serwis obiadowy i któryś z elementów jest uszkodzony, tylko ten element zostanie Państwu wymieniony
    Znane marki
    Szczególnie polecamy